پرسش های متداول

– کد رهگیری چیست؟

کد رهگیری کدیست که پس از تکمیل فرآیند خرید به شما داده می شود. این در واقع کد ارسال محصول است که شما میتوانید بوسیله آن از وضعیت ارسال شدن محصولتان مطلع بشوید. برای اینکار میتوانید این کد را در قسمت رهگیری سفارش که در صفحه اصلی سایت است وارد کنید و وضعیت ارسال کالای سفارش داده خودتان را ببینید.

– منظور از رمز اینترنتی و2 CVV چیست؟

رمز اینترنتی ، در واقع رمز پرداخت اینترنتی است که شما می توانید در صورتی که کارت عابر بانک داشته باشید،از سیستم های خودپرداز دریافت کنید، تنها کاری که لازم است انجام بدهید این است که کارت خودتان را در یکی از دستگاه های خودپرداز مربوط به بانک خودتان قرار بدید و بعد از آن به قسمت تغییر رمز اینترنتی بروید و یک رمز اینترنتی که عددی 5 تا 12 رقمی است را برای خودتان انتخاب کنید. بعد از آن می توانید با این رمز اینترنتی ، بطور آنلاین خریدتان را انجام بدهید. 2 CVV هم در واقع یک عدد سه یا چهار رقمیست که رو و یا پشت کارت عابربانکتان نوشته شده است.

– آیا پس از دریافت کد رهگیری ، فرآیند خرید به پایان رسیده است؟

بله، البته تا زمانی که محصول به دست شما برسد فرآیند خرید ادامه دارد ولی دریافت کد رهگیری آخرین مرحله خرید از جانب شماست.

– آیا برای خرید از سایت حتما باید عضو سایت شویم؟

خیر، نیازی به ثبت نام در فروشگاه نیست.

– چطوری باید از سایت خرید کنم؟

روش خرید از سایت در راهنمای خرید بطور کامل آورده شده است.

– مزیت خرید اینترنتی به خرید حضوری چیست؟

خرید اینترنتی باعث صرفه جویی در وقت و هزینه مشتری می شود. به این دلیل که مشتری می تواند قبل از اینکه خریدش را انجام دهد، با چند کلیک ساده از مشخصات محصول به طور کامل اطلاع پیداکند و بعلاوه می تواند قیمت و شرایط محصول را با جاهای دیگر مقایسه کند. بعلاوه، در خرید اینترنتی شما خرید را انجام می دهید و کالا را در مکان مورد نظر خودتان تحویل می گیرید.